Mitä ajattelin tänään?
Käydäänköhän jossain brändikoulutuksessa läpi, miten luodaan ikuinen brändi? Esimerkkeinä Teemu Mäen kissantappovideo ja Timo Hännikäisen hevosen *****?
Sopiiko kaktusmulta palmuvehkalle?
Mitä Wittgenstein sanoisi nykyisestä vimmastamme kommunikoida kuvin?
Miksi tänä syksynä on ilmestynyt paljon kirjoja, joissa on sininen kansi?
Miksi pyhäpäivinä kirjastot ovat kiinni, mutta kaupat auki? Asian pitäisi olla päinvastoin. Minulle on saapunut varaamani dekkari, jota eräs arvostamani toimittaja kehui älykkääksi. Mutta kirjasto olikin eilen kiinni!
Mä olen miettinyt, pitäisikö tuota kuvilla kommunikoinnin vimmaa vastaan taistella. Siis itsessä olevaa vimmaa. Maailmallehan ei mitään mahda.